miércoles, 27 de febrero de 2008

Publicidad hipertextual en soporte diferente al digital.

Admiren esta joyita encontrado en la revista Muy Interesante de marzo 2008. Es un anuncio de la bebida Beefeater donde en apariencia, en una página anterior se lee un artículo en la sección de preguntas y respuestas que reza así "¿Cuál es el origen del bull terrier?" la sorpresa del lector es que esta parte de la sección está troquelada y en la hoja inferior está la propia imagen del perro. En cuanto pasas la página, aprecias que el perro forma parte de la composición del cartel publicitario de la marca mencionada... Una versión "física" de un hipertexto o hiperdiscurso publicitario digital.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

¿Qué temos que admirar? Non hai enlace nen aparece unha referencia visual ao devandito anuncipo publicitario????
mol

oscarhipertext dijo...

Pódese ver o anuncio ao final do blog, co anuncio e coa noticia que fai referencia ao cadelo.
É certo. Ten características dun hipertexto, pero tamén carece de condicións para selo plenamente (desde o meu punto de vista).
Hai un camiño que ven dado polo autor, e nós como lectores, non temos opcións de ser tamén autores e non podemos elexir o camiño a seguir. Certamente é unha secuencia, aínda que non lineal.